duminică, 16 mai 2010

Totul e atat de simplu!

Aseara am fost la o petrecere. A petrecut o zi intreaga, gandindu-ma cu ce sa ma imbrac, accesorizez, etc. dar toate acestea dupa ce am dat o raita pe la sauna, masaj, solar. Sunt sigura ca se gasesc de fiecare data persoane care sa intrebe daca nu am altceva de facut, sau cum de viata unei persoane se poate rezuma la...atat. Se vor gasi si alte femei care vor fi poate geloase pe un astfel de mod de viata. Insa toate acestea trebuiesc facute atunci cand esti in lumea mea.
Barbatii vin si pleaca... Se plictisesc usor si succesul unei femei ca mine rezida in cat timp a reusit sa stea numai cu un barbat (bineinteles va sta cu el atata timp cat isi permite el... "permite" folosit in sensul cel mai pragmatic cu putinta). DE ce spun asta? Este chiar simplu! In principiu, garantia ca se va gasi inca unul la fel de potent financiar intr-un timp foarte scurt, nu exista. Apoi, odata cu timpul se naste si increderea ca iti va oferi tot ce are, si la acest capitol se investeste timp, de asemenea, si nu in ultimul rand, faptul ca o relativa stabilitate in relatie iti confera pe viitor un gram de credibilitate cu privire la intentiile tale in fata altora, urmatorii ce vor venii.
Faptul ca se plictisesc nu este singurul incoveninent, de inteles de altfel pentru ca mi se intampla si mie atunci cand el nu mai are cu ce. Insa sunt multe altele ca mine acolo, incat trebuie sa fii nerealista sa te gandesti ca el te va dori pana la adanci batraneti. In lumea pe care am ales-o nu exista acest concept, si oricum, vesnicie nu exista pentru nimic, dar absolut nimic, de ce s-ar aplica tocmai pentru o relatie?
Si revenind la petrecere, dupa ce am schitat in capsorul meu cum vor decurge evenimentele din seara respectiva, si m-am conformat cerintelor domnului, am plecat. Ca sa descriu petrecerea imi e greu, pentru ca nu se intampla nimic deosebit. Satisfactia vine odata cu luxul locatiei, masina de lux, soferul care ne duce pana acolo, tinuta de mii de euro pe care am ocazia sa o etalez, aprecierile ipocrite ale celorlate domnisoare cu privire la aspectul meu, si discutiile despre sume mari de bani cheltuite in diferite contexte sau diferite afaceri. Daca m-as plasa in mijlocul locatiei si as inchide ochii, ar ramane doar un zgomot de rasete ipocrite de auzit, si parfumuri amestecate, obositor de altfel, de inhalat. Dar am preferat sa tin ochii deschisi, si mimez interesul intr-o discutie flirtareata cu un domn.
Seara nu s-a prelungit foarte mult intrucat toti afaceristii prezenti aveau "treburi importante de rezolvat maine la prima ora si ...." toata lumea s-a scuzat treptat. A ramas in urma doar whiskey-ul pe fundul paharelor...
Ajunsi acasa, nu mai exista scuze de invocat, sau exista dar nu era momentul, si asemenea celor care au ramas sa stranga in urma noastra la petrecere, pentru mine nu ramane decat sa imi fac treaba mea. E atat de simplu de inteles. Totul se plateste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu