marți, 18 mai 2010

Tu

Stau la masa si te privesc si incerc sa imi dau seama daca imi placi sau nu. Ma uit fix la tine in timp ce rasfoiesti ziarul si tu, din cand in cand imi arunci cate o privire insotita de un zambet in coltul gurii. Oare esti curios de ce te fixez cu privirea, sau doar un poate ingamfat ca "te sorb din priviri"? Nu prea ma intereseaza ce crezi atata timp cat privirea mea oricum ar fi, iti gadila orgoliul... Iti spun ce programari mi-am facut pe ziua de azi, tu dai din cap a aprobare si imi explici ca ai astazi foarte multa treaba si ca probabil vei ajunge tarziu acasa. Ma saruti lung, iei in graba cheile, iesi valvartej pe usa si imi spui arogant "sa fi cuminte".
Usa se inchide in urma ta si eu raman tolanita pe un fotoliu sa imi termin cafeaua. Pentru o secunda imi surprind un zambet ironic... "sa fiu cuminte"?...stii si tu la fel de bine ca e lege sa "fi cuminte" atunci cand cineva iti ofera tot (ceea ce inteleg eu prin tot). Nu e vorba ca simt ca asa trebuie sa fac ci stiu ce trebuie sa fac sa nu pierd ce am.
Ramane in urma ta casa mobilata dupa gustul meu, lista cu programari langa telefon si Matilda care tocmai s-a apucat sa spele vasele... Asa imi placi cel mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu