miercuri, 9 iunie 2010

Este acea perioada din an!

Sa vorbim despre concediu...concediul tau! In ce perioada, cum, unde, etc. Nu imi dau cu parerea pentru ca stiu ca tu vei face o alegere draguta, nu-ti permiti sa fi vazut oriunde si atunci am convingerea ca vei alege cu grija destinatiile. De abia astept sa ma relaxez, chiar daca mergem impreuna si tu sigur vei avea cateva comentarii de facut la adresa mea, nu am de gand sa imi afecteze nimic perioada de relaxare. Nu este exclus sa pleci, sa fi chemat urgent la vreo afacere importanta si ma abandonezi. Nu este exclus sa nu mai poti merge chiar in perioada aleasa de tine pentru ca nu ai cum sa ratezi o intalnire cu vreo persoana importanta. Orice se poate intampla, dar nimic din toate ce vor urma nu vreau sa ma afecteze. Am sa ma detasez complet si am sa uit de toate. Ma asteapta soare, plaja, bronz reusit si natural si mult nisip sub talpi. Umbrelute colorate si valuri care se sparg de stanci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu